دو کشته در حمله انتحاری داعش به نیرو‌های امنیتی عراق

در حمله تروریست‌های داعش به یک مقر امنیتی در کرکوک دو تن از نیرو‌های عراقی به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الاعلام المقاوم، در حمله تروریست‌های داعش به یک مقر امنیتی در منطقه الحویجه در غرب کرکوک دو نفر از نیرو‌های پلیس فدرال و یک نفر از نیرو‌های مردمی عراق (الحشد الشعبی) به شهادت رسیدند و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

در همین حال، سرتیپ تحسین الخفاجی، فرمانده عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد: نیرو‌های امنیتی با همکاری نیرو‌های الحشد الشعبی، وزارت دفاع و وزارت منابع آبی عراق، حفر خندقی به عمق و عرض ۳ متر را در مرز با سوریه آغاز کرده اند.

وی افزود همچنین روند نصب سیم خاردار، ایجاد خاکریز و نصب دوربین‌های حرارتی در مرز با سوریه در دستور کار قرار دارد. هدف همه این اقدامات، بستن رخنه‌های امنیتی و جلوگیری از ورود تروریست‌های داعش به خاک عراق پس از آغاز دوباره فعالیت آن‌ها در مناطق شمال شرقی سوریه است.

حفر این خندق بسیار حائز اهمیت است و از نفوذ تروریست‌ها از طریق مرز‌های سوریه به داخل خاک عراق جلوگیری می‌کند. پیشتر؛ اتحادیه علمای مسلمان عراق اعلام کرد آمریکا در حال آماده کردن عناصر داعش در پایگاه‌های خود برای بازگرداندن تروریسم به منطقه است. اتحادیه علمای مسلمان عراق فاش کرد نیرو‌های آمریکایی ده‌ها تن از نیرو‌های داعش را از اردوگاهی در مرز‌ها به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار