دبیرستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: از ۲ روز گذشته موارد فوت ناشی از کرونا در استان در حال افزایش است.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: آمار بستری بیماران تنفسی و کرونایی رو به افزایش است و با زیاد شدن تعداد موارد بستری، آمار فوتی ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

او افزود: از دیروز شاهد افزایش موارد فوتی هستیم و این امر نتیجه افزایش بستری در ۲ یا سه هفته اخیر است که اکنون خود را نشان می‌دهد.

شریف زاده بیان کرد: از ۶ فوتی امروز یک مورد مربوط به شهرستان خوسف، یک مورد مربوط به زیرکوه و ۴مورد مربوط به شهرستان بیرجند بوده است.

دبیرستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس خراسان جنوبی اظهار کرد: باثبت ۶ مورد فوت جدید در بیماران کرونایی در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به ۸۲۵نفر رسید.

او ادامه داد: در حال حاضر ۲۹۷ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۲۰۳ نفر تست کرونای مثبت دارند  و از این تعداد ۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۹ نفر نامساعد است.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار