دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با مرگ ۵ نفر دیگر به علت کرونا شمار قربانیان این ویروس در استان به ۱۰۲۷ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر امروز، ۴۶۵ نفر است.

او عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۳ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۷۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد تست کرونای ۵۹ نفر از آن‌ها مثبت قطعی است.

دکتر کشمیری  با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: ۴۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۲۴ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

او درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: امروز ۵ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۲ آقا با ۸۰ و ۵۶ سال سن با سابقه بیماری قلبی و ریوی و ۳ خانم با ۸۲، ۷۲ و ۶۸ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، دیابت و فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: تا کنون ۱۰۲۷ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دکتر کشمیری بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۵ هزار و ۵۹۲ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

او افزودد: با توجه به ثابت بودن تعداد موارد بستری، ولی استان هنوز در پیک چهارم قرار دارد و باید دورهمی‌ها و نشست‌های سازمانی را تعطیل کرده و در این شرایط خطر مراقب جان خود و عزیزان باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.