رفیعی گفت:برای حل بسیاری از مشکلات جامعه نیازمند رویکرد‌های نوین و خلاق هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سمیه رفیعی،رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در نشست مجازی که به همت معاونت گفتمان سازی بسیج دانشجویی قم برگزار شد، گفت:برای حل بسیاری از مشکلات جامعه نیاز به رویکرد‌های نوین و خلاق داریم و دانش‌بنیان‌ها توانستند به بسیاری از این مشکلات پاسخ داده و راهکار‌هایی را ارائه کنند.

 او افزود: مهم‌ترین رکن در بحث سازمان حفاظت محیط زیست که سازمان حاکمیتی است، وظیفه صیانت از مراکز تحت حفاظت است و برای این که بتواند این وظیفه را به خوبی انجام دهد باید نسبت به رویکرد‌های نوین اقدام کند.

رفیعی ادامه داد: سیاستگذاری باید از سازمان محیط زیست انجام شود که این سیاست‌ها مطابق برنامه ریزی‌های کلان اداره  و مدیریت سلیقه‌ای به آن اعمال می‌شود و این مورد در امر طبیعت پذیرفته نیست.

او عنوان کرد: در بحث رویکرد‌های نوین باید تکنولوژی‌های نوین و دانش بنیان‌ها در عرصه محیط زیست وارد شوند.

رفیعی ضمن اشاره به مصرف گرایی و سبک زندگی مردم گفت: مسئله محیط زیست به سبک زندگی بسیارمرتبط است و آموزش‌هایی که در این مسئله داریم در کشور ما کم است و مردم آموزش مصرف کردن را در بسیاری از موارد یاد نگرفتند.

او در پایان تصریح کرد: برای حل بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در جامعه ایجاد شده است نیاز به رویکرد‌های نوین و خلاق داریم و دانش‌بنیان‌ها توانستند به یک سری از این مشکلات پاسخ دهند و راهکار‌هایی را ارائه کنند.

منبع:خبر بسیج

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
همه کلید دارن