هواشناسی بوشهر اعلام کرد: با افزایش نسبی سرعت باد، ارتفاع موج در برخی ساعات امروز افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد امروز در برخی ساعات به سبب افزایش نسبی سرعت وزش باد، ارتفاع موج در سواحل مرکزی و جنوبی استان به طور نسبی افزایش می‌یابد. همچنین در برخی مناطق مرتفع استان گاهی ابر افزایش می‌یابد و احتمال وقوع ناپایداری‌های همرفتی وجود دارد. 

هواشناسی برای جمعه تا یکشنبه نیز جوی آرام و پایدار پیش بینی و اعلام کرده است، رطوبت هوا افزایش خواهد یافت.

آسمان استان بوشهر تا فردا، صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی شده است که امروز همراه با وزش باد و در برخی مناطق مرتفع استان افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده باران و گاهی رعدوبرق خواهد بود و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی رخ می‌دهد.


بیشتر بخوانید


جهت وزش باد نیز شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در سواحل مرکزی و جنوبی ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت و فردا در همه مناطق با سرعت ۱۰ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

ارتفاع موج هم در این مدت ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و امروز در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۳۸ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۰۸، جزر دوم ساعت ۱۷:۴۱ و مد دوم ساعت ۲۳:۳۵ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.