معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکننده و مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: در بازرسی‌های مستمری که از سطح بازار و انبار‌های کالا در استان کرمانشاه انجام می‌شود ۳ انبار روغن خوراکی قاچاق کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بیگلری معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکننده و مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: این انبار‌ها در سامانه جامع معرفی و ثبت نشده اند در همین رابطه پرونده قاچاق با ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال تشکیل شد و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

او با بیان اینکه رصد، پایش و کنترل مستمر فعالیت انبار‌ها و سردخانه‌های استان در دستور کار بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در سراسر استان قرار دارد گفت: با متخلفان و محتکران برابر با قانون به‌شدت برخورد خواهد شد.

او بیان کرد: ۶۰ هزار انبار در استان کرمانشاه در سامانه جامع انبار‌ها ثبت شده است که از این میزان ۵۰ هزار انبار زیر مجموعه ادارات دولتی است.

او افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف گزارش آن را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ واحد بازرسی و نظارت اداره صمت اعلام تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.