استاندار چهارمحال و بختیاری، از روند عملیاتی تعدادی از پروژه‌های حوزه راه‌سازی و همچنین اصلاح خط لوله انتقال نفت مارون در منطقه میانکوه اردل بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، از روند عملیاتی تعدادی از پروژه‌های حوزه راه‌سازی و همچنین اصلاح خط لوله انتقال نفت مارون در منطقه میانکوه اردل بازدید کرد.

در این بازدید روند عملیات اجرایی پروژه محور شهرکرد - شلمزار - ناغان به ایذه، محور لردگان به ایذه و تعدادی از پروژه‌های تعریض و رفع نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی استان مورد بررسی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از پروژه‌های حوزه راه و راه‌سازی، اظهار داشت: راه یکی از محور‌های توسعه محسوب می‌شود، بنابراین باید تکمیل پروژه‌های این حوزه در اولویت قرار بگیرد.

او با اشاره به آمار بالای تصادفات در برخی از محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری گفت: برای کاهش تصادفات در این محور‌ها باید اصلاح نقاط حادثه خیز و ایمن‌سازی محور در دستور کار قرار گیرد تا شاهد خسارت جانی و مالی ناشی از حوادث رانندگی نباشیم.

عباسی اضافه کرد: درصدد هستیم در سفر مسئولان کشوری به چهارمحال و بختیاری برای تکمیل و کلنگ‌زنی پروژه‌های راه‌سازی در استان اعتبار ملی مصوب کنیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار