رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت:۵۰۰ تن کالای اساسی شکر، روغن و برنج در خرمشهر و مینوشهر از ابتدای ماه مبارک رمضان در حال توزیع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،نعیم مقدم رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر روز چهارشنبه گفت: به منظور کنترل و تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان ۲۵۰ تن شکر، ۱۳۰ تن روغن و ۱۲۰ تن برنج با قیممت مصوب وارد بازار خرمشهر شده است.

او افزود: به منظور تعدیل بازار مرغ روزانه ۹ تا ۱۲ تن مرغ کشتار روز با نظارت اداره صمت در خرمشهر توزیع می‌شود.

اجرای طرح هوشمند سازی توزیع ارزاق عمومی در خرمشهر

مقدم از اجرای طرح هوشمند سازی توزیع ارزاق عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای مرحله نخست طرح هوشمندسازی توزیع ارزاق عمومی و کالاهای اساسی در مینوشهر به صورت آزمایشی آغاز شد که با اجرای این طرح توزیع ارزاق از روش سنتی خارج و به صورت سیستمی انجام می‌شود.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر بیان داشت: با این روش ازدحام مردم برای خرید کالاهای اساسی در مراکز فروش کاهش خواهد یافت و مردم کالاهای اساسی مورد نیاز خود را از طریق فضای مجازی خریداری می‌کنند.

مقدم در ادامه به تشدید بازرسی و نظارت بر بازارهای خرمشهر در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با یاری نیروهای مرکز بهداشت، اتاق اصناف، ‌شیلات، دامپزشکی و شهرداری ضمن کنترل قیمت کالا و خدمات در بازار خرمشهر نظارت شدید بر ممنوعیت عرضه مرغ زنده انجام می‌شود.

او در ادامه از شهروندان خرمشهری خواست با توجه به اهمیت ثبت گزارش مردمی و تقویت نظارت عمومی هر گونه تخلف صنفی از جمله احتکار، گران فروشی، خرید اجباری و دیگر تخلفات را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

هشت هزار واحد صنفی در شهرستان خرمشهر فعالیت دارند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.