مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از کسب موفقیت دانش آموزان این ناحیه در مرحله اول آزمون المپیاد علمی کشوری خبر داد.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دانش آموزان این ناحیه در مرحله اول آزمون المپیاد علمی کشوری که با هدف کشف استعدادها، رقابت علمی، ایجاد روحیه نشاط، نوآوری و ارتقای سطح علمی دانش آموزان برکزار شد، درخشیدند.

او بیان داشت: دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم در مرحله اول آزمون المپیاد علمی در اسفند ماه ۹۹ شرکت کردند و به صورت چند گزینه‌ای و کوتاه پاسخ در ۱۴ رشته ریاضی، ادبی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، کامپیوتر، نجوم و اختر فیزیک، جغرافیا، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، اقتصاد و مدیریت، تفکر و کارآفرینی، پژوهشی، علوم و فناوری نانو و علوم زمین برگزار شد.

معتوکی در ادامه افزود: ۱۹ دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی دوره دوم و ۲ دانش آموز دبیرستان آیین این ناحیه توانستند در مرحله اول آزمون المپیاد علمی کشوری در رشته‌های ریاضی، زیست شناسی، سلول‌های بنیادی و پزشکی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و جغرافیا موفق شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان ضمن تشکر از مدیر و دبیران دبیرستان شهید بهشتی دوره دوم و غیردولتی آیین، کسب این موفقیت را به کلیه دانش آموزان، اولیای و فرهنگیان تبریک گفت و از مدیران مدارس خواست در راستای کشف و شناسایی استعداد‌های دانش آموزان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.