مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از پیش بینی ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و تعمیر مخازن آب در مناطق روستایی استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، بسیاری از مخازن هوایی ذخیره آب در روستا‌های استان قزوین فرسوده و عمری بالای ۳۰ سال دارند و نیازمند تعمیر و بهسازی هستند.

مهدیخانی اضافه کرد: برخی از این مخازن دچار پوسیدگی شده و در اولویت بیشتری برای تعمیر و بهسازی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین افزود: باید این مخازن در راستای پیشگیری از اتفاقاتی، چون سقوط بر اثر باد و طوفان و همچنین پایداری تامین و ذخیره آب در حوادث مختلف مورد بهسازی قرار بگیرند.

وی از پیش بینی ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و تعمیر مخازن آب در مناطق روستایی استان خبر داد و اظهار داشت: اعتبار پیش بینی شده برای تعمیر و بهسازی این مخازن را به مرکز ارسال کرده ایم و در صورت اختصاص منابع مالی تقاضا شده، کار بهسازی مخازن هوایی ذخیره آب در روستا‌های استان قزوین با اولویت بندی انجام شده اجرایی خواهد شد.

مهدیخانی افزود: از آنجا که اعتبارات حوزه مدیریت بحران محدود است باید منابع به ترتیب طرح‌های اولویت دار هزینه و مصرف بشوند تا بیشترین اثربخشی را در این حوزه به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار