بیش از ۳ هزار نفر از مردم هامون از خدمات بهداشتی و درمانی هلال احمر قزوین در طرح نذر آب ۳، بهره‌مند شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: با اجرای طرح نذر آب ۳ در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان، بیش از یک میلیارد ریال خدمات آموزشی و بهداشت محیط ارائه شد و سه هزارو ۳۸۴ نفر هم از خدمات پزشکی و پیراپزشکی این جمعیت بهره‌مند شدند.

وی افزود: خدمات ارائه شده از سوی ۴ پزشک متخصص به ۸۵۶ بیمار و بهره ور، ۲ پزشک عمومی به هزار و ۳۲ بیمار و بهره ور، دندانپزشک به ۱۲۷ بهره ور و ۷ پیراپزشک به هزار و ۱۱۶ بیمار و بهره ور بوده است.

آصفی درباره توزیع اقلام بهداشتی در طرح نذر آب ۳، عنوان کرد: ۲۵۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی در طرح نذر آب ۳ در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان مورد استفاده قرار گرفته است و ۸۳۰ میلیون ریال نیز ارزش اقلام دارویی اهدا شده به مردم بوده است.

وی بیان کرد: ۶۹۵ بسته مواد غذایی به ارزش ریالی هزار و ۳۹۰ میلیون ریال، ۸۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ریالی ۶۴۰ میلیون ریال، پنج هزار و ۳۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ریالی ۲۱۰ میلیون ریال، یکصد بسته اسباب بازی به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیون ریال، ۵ هزار عدد بطری آب معدنی به ارزش ریالی ۶۰ میلیون ریال میان متاثران از خشکسالی در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: در حوزه آموزشی هم هزار و سیصد مورد اقلام کمک آموزشی به ارزش ریالی ۵۰ میلیون ریال میان ۶۲۰ بهره ور توزیع شد و در حوزه بهداشت محیط هم ضد عفونی مراکز درمانی و مدارس و کلر زنی مخازن آب، به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال صورت گرفت.

وی ادامه داد: در سایر حوزه‌ها شیر خشک به تعداد ۷۰۰ بهره ور به ارزش ریالی ۱۶۱ میلیون ریال و ۲۰ تن آرد برای ۸۰۰ بهره ور به ارزش ریالی ۴۰۰ میلیون ریال تامین و توزیع شد که جمع ارزش نهایی این خدمات در حوزه‌های آموزشی، بهداشت محیط و سایر حوزه‌ها یک میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.