سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : پروژه فروآلیاژ سیلیس منیزیم در شهرستان اسلام آبادغرب حداکثر در سه ماه آینده تکمیل و با بهره‌برداری از آن برای ۲۱۰ نفر از افراد بومی اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهزاد باباخانی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : پروژه فروآلیاژ سیلیس منیزیم در شهرستان اسلام آبادغرب توسط سرمایه‌گذاران چینی در حال اجرا است.

او گفت : شیوع و گسترش ویروس کرونا، عملیات اجرایی این پروژه را با تاخیر چندماهه مواجه کرد، اما با توجه به اظهارات مدیران چینی این شرکت مقرر شد، پروژه حداکثر طی سه ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او افزود: پروژه فروسیلیس منیزیم گام بزرگی در راستای جلوگیری از خام فروشی است و بخشی از نیاز‌های داخلی کارخانه‌های فولاد کشور نیز از طریق این واحد صنعتی تامین می‌شود.

باباخانی افزود: قرار است سرمایه گذاری ۱۰ میلیون یورویی توسط چینی‌ها در این پروژه انجام می شود.

پیشرفت ۱۰ درصدی پتروشیمی اسلام آباد

باباخانی گفت: عملیات اجرایی طرح دانش بنیان تولید پروپیلن از گاز طبیعی پتروشیمی اسلام آباد غرب در پارسال توسط اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور کلنگ زنی شد و در حال حاضر ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در فاز یک و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در تجهیز کارگاه و اجرای عملیات خاکی داشته است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.