بخشدار کوزران از توابع شهرستان کرمانشاه گفت : ساماندهی و اجرای شبکه فاضلاب شهر کوزران، دغدغه اصلی شهروندان است لذا با جدیت پیگیر ایجاد شبکه فاضلاب و تاسیسات جانبی آن هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جمشید عزیزی بخشدار کوزران گفت : طول شبکه فاضلاب کوزران ۲۱ هزار و ۵۰۰ متر است که در سال ۸۴ حدود یک هزار و ۱۰۰ متر آن از محل اعتبارات داخلی آب و فاضلاب انجام شده است.

او گفت : در سال ۹۹ نیز از محل اعتبارات مناطق زلزله زده و اختصاص چهار میلیارد ریال اعتبار، ۴۰۰ متر دیگر لوله گذاری انجام شد.

بخشدار کوزران افزود: ۲۰ کیلومتر لوله گذاری باقی مانده همچنان بدلیل ردیف نبودن اعتباری و تامین بودجه، بلاتکلیف مانده لذا در این شرایط، شهروندان بناچار از چاه جذبی برای دفع فاضلاب استفاده می‌کنند.

عزیزی افزود: به منظور اخذ ردیف اعتباری و به تبع آن تامین بودجه سالیانه برای اجرای این پروژه، مکاتباتی با فرمانداری و دستگاه‌های مربوطه در کرمانشاه انجام داده‌ایم که امیدواریم پس از تشریفات خاص قانونی، ردیف اعتباری لازم برای این پروژه اختصاص داده شود.

او گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، برای لوله گذاری، تملک زمین و احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر کوزران، حداقل ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.