بازرسان شهرستان ساوه مراسم ختم بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در خیابان را جمع آوری کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  بازرسان ساوه مراسم ختمی را که بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی در یکی از خیابان‌های شهر برپا شده بود را جمع آوری کردند.

کریمی سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی گفت: عصر دیروز، طبق گزارش و پیگیری‌های کارشناسان معاونت بهداشتی مبنی بر اجتماع و برگزاری مجلس ختم در یکی از خیابان‌های سطح شهر ساوه بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، این مراسم تعطیل و با عوامل برگزار کننده برخورد قانونی شد.

کریمی افزود: جمع شدن این مراسم ختم خیابانی با همراهی مسئولانه مردم و همکاری مدیریت اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی ساوه انجام شد.

او اضافه کرد: شهرستان ساوه از نظر شیوع و گسترش ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و یکی از عوامل اصلی این وضعیت برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و مراسم‌های ختم و عروسی است.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بیان کرد: حفظ جان و سلامتی مردم خط قرمز است و تا عادی شدن شرایط، اجازه برگزاری هیچ گونه مراسم ختم و تجمع عمومی در شهرستان ساوه صادر نخواهد شد.

از آغاز شیوع کرونا تاکنون حدود ۱۷ هزار نفر از ساکنان شهرستان‌های ساوه و زرندیه به ویروس کرونا مبتلا شدند و در همین مدت افزون بر ۳۷۰ نفر هم جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.