نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت:هر فعالیتی که با کمک بنگاه‌های اقتصادی موجب ایجاد اشتغال شود از بروز بسیاری از مشکلات اجتماعی پیشگیری می کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشت برنامه ریزی جشن گلریزان ماه مبارک رمضان به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ،کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را راه دوم کمک بنگاه‌های اقتصادی به کاهش آمار مددجویان زندان‌ها دانست و این اقدام را ارزشمند عنوان کرد.

او با اشاره به تلاش ارزشمند استاندار و رئیس کل دادگستری کرمان و پشتیبانی قابل توجه مدیران ارشد بنگاه‌های اقتصادی به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و حل مشکل خانواده آن‌ها افزود: این اقدام بنگاه‌های اقتصادی در کرمان کاری قابل تقدیر و ارشمند است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، از حضور مدیران ارشد اقتصادی کرمان در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این استان تشکر کرد و اظهار داشت: از استاندار رئیس کل دادگستری، مدیرکل زندان ها، ستاد دیه، مدیران واحد‌های صنعتی و فعالان بخش اقتصادی به دلیل کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تقدیر و ابراز امیدواری کرد، در روز‌های آینده تعداد زیادی از زندانیان جرائم غیرعمد کرمان به آغوش خانواده‌های خود باز گردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنگاه‌های اقتصادی از ۲ روش به کاهش آمار زندانیان کمک می‌کنند گفت: نخستین راه این است هر فعالیت اقتصادی با کمک این بنگاه‌ها موجب ایجاد اشتغال می‌شود که به طور قطع از بروز بسیاری از مشکلات اجتماعی و پیشگیری خواهد کرد.

در این نشست که رئیس ستاد دیه استان کرمان و مدیرکل زندان‌های استان بودند، گزارشی از وضعیت زندانیان جرائم غیرعمد ارائه  ورییس کل دادگستری استان کرمان نیز شرایط و مشکلات مبتلا به زندان‌های استان کرمان را تشریح کرد.

استاندار کرمان نیز به لزوم مساعدت به منظور رفع مشکلات زندانیان و خانواده آن‌ها پرداخت و بر این مهم تاکید کرد.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار