فرمانده انتظامی کرمان گفت: با تلاش ماموران پایگاه امنیت عمومی فرماندهی انتظامی کرمان، یک نفر از اراذل و اوباش سابقه دار ملقب به خرس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان، یک نفر از اراذل و اوباش سابقه دار با جرائم متعدد از جمله ایجاد رعب و وحشت، عربده کشی، نزاع و درگیری، تهدید به قتل، آدم ربایی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، قدرت نمایی با سلاح در فضای مجازی، ایراد خسارت به اموال و اخلال در نظم عمومی و آتش زدن یک منزل مسکونی شناسایی و دستگیری او در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.

او با بیان اینکه این متهم به لحاظ بزرگی جثه، لقب خرس را به منظور ایجاد رعب و وحشت برای خود برگزیده بود، تصریح کرد: بدین منظور ماموران طی عملیاتی موفق شدند این متهم را حین ارتکاب جرم و در حال ایجاد مزاحمت برای یک خانم جوان و تهدید او، در یکی از محلات جنوبی شهر کرمان دستگیر کنند.

سرهنگ پورامینایی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و آلات و ادوات مجرمانه از مخفیگاه این متهم بیان کرد: دستگیری این متهم و معرفی او به دستگاه قضایی، قدردانی شهروندان از پلیس را به همراه داشت.

او  امنیت و آسایش شهروندان را سرلوحه کار پلیس اعلام کرد و گفت: پلیس با هر عاملی که امنیت و آسایش همگان را مختل کند، قاطعانه برخورد می‌کند و شهروندان گرامی می‌توانند هر گونه تحرک، هر چند جزئی برای اخلال در نظم عمومی را به پلیس اطلاع دهند تا اساسا این گونه افراد، فرصت عرض اندام و بزرگ نمایی فعالیت‌های مجرمانه خود را پیدا نکنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار