معاون اقتصادی استانداری خوزستان گفت: مقرر شد با بهبود وضعیت بازار مرغ، به فروشندگان مرغ تسهیلات بانکی اعطا شود تا اشتغال خود را از دست ندهند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نوراله حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: جمع‌آوری فروشندگان مرغ به سازماندهی نیاز دارد و با بیکار کردن آن‌ها مشکلی حل نخواهد شد؛ در این خصوص مقرر شده است با بهبود وضعیت بازار مرغ، به فروشندگان تسهیلات بانکی اعطا شود تا اشتغال خود را از دست ندهند.

او بیان داشت: فروش مرغ زنده در گذشته ممنوع بوده است‎، اما همچنان انجام می‌شود؛ اداره‌کل دامپزشکی خوزستان با بسیاری از فروشندگان مرغ زنده برخورد کرده است.

حسن زاده با بیان اینکه اما یکباره نمی‌شود که این فروشندگان را ‏‏‏‏از مناطق و بازار‌های مختلف جمع‌آوری کرد، افزود: فروش مرغ به صورت قطعه‌بندی ممنوع است، اما بسیاری از شرکت‌های بزرگ قطعه‌بندی مرغ را به هر قیمتی انجام می‌دهند.

معاون اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: با توجه به اینکه کمبود‌هایی در بازار مرغ وجود دارد، گفته می‌شود برخی از افراد به صورت غیر قانونی و حتی در خانه اقدام به قطعه‌بندی مرغ می‌کنند که شناسایی آن‌ها مشکل است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.