معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مرغ زنده برای کشتارگاه‌ها و مرغ کشتار روز برای عرضه وارد استان می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهرام جباری معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: نیاز استان به مرغ ۴۵۰ تن و میزان تولید خوزستان بیش از ۲۰۰ تن است و با تصمیماتی که گرفته شد مرغ زنده برای کشتارگاه‌ها و مرغ کشتار روز برای عرضه وارد استان می‌شود.

او با بیان اینکه مرغ یکی ارزانترین پروتئین‌های در دسترس مردم است و با توجه به تامین نامناست و محدودیت در عرضه موجب ایجاد مشکل کمبود این محصول در بازار شد، تصریح کرد: علاوه بر حضور بازرسان در ۹کشتارگاه استان، بازرسانی از اتاق اصناف و بازرسان افتخاری از بسیج و سپاه در امر نظارت بر بازار با ما همکاری می‌کند.

جباری ادامه داد: تا کنون ۲۹۰پرونده تخلف در بازار مرغ توسط بازرسان سازمان صمت تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است وهم اکنون از سوی شرکت پشتیبانی امور دام روزانه بین ۳۰تا۴۰ تُن مرغ منجمد در استان توزیع می‌شود.

نصرالله جایمند معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستانبیان داشت: سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی استان در تلاش هستند تا مشکل کمبود عرضه مرغ حل شود و امیدواریم با تصمیماتی که گرفته شده و در کنار آن افزایش عرضه مرغ شاهد بهتر شدن وضعیت بازار این محصول در استان باشیم.

او با بیان اینکه با همکاری دو شرکت تولید روغن استان شاهد عرضه مناسب این محصول در استان هستیم، ادامه داد: به علت کمبود کارگاه‌های بسته بندی توزیع محصول شکر در استان با مشکل مواجه شد که با راه اندازی دو کارگاه بسته بندی و نیز افزایش ظرفیت توسط شرکت‌های تولیدکننده شکر در استان شاهد بهتر شدن عرضه شکر در بازار باشیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: فروش مرغ ، مرغ منجمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.