سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان؛

سازمان بازرسی و دادسرای تهران مسئول رسیدگی به شکایات واصله از مجلس

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت بررسی‌های پرونده ارسالی مجلس شورای اسلامی به قوه قضائیه توضیح داد.  

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چهل و دومین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با اصحاب رسانه امروز (سه‌شنبه ۷ اردیبهشت‌ماه) به صورت آنلاین برگزار شد و در این نشست اسماعیلی درباره برخی شکایت‌ها از دولت توضیحاتی داد.

اسماعیلی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت بررسی های پرونده ارسالی مجلس شورای اسلامی به قوه قضائیه درباره پرونده عاملان و بانیان بحران و گرانی مرغ، استنکاف رئیس جمهور از امضا و ابلاغ ۱۳قانون مصوب نمایندگان و گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد نقض در اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی گفت: نامه هایی از ناحیه نمایندگان مجلس و برخی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس به قوه‌قضاییه واصل شده است و حتماً به این موضوعات در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی بدون ملاحظه این و آن رسیدگی می‌کنیم.

وی ادامه داد ‌: البته از آنجایی که این اعلامات توام با اسناد و مدارک نیست کار همکاران ما را زیاد کرده است و آنها باید کارشناسی‌های لازم است انجام دهند و سپس تصمیم بگیرند که اعلامات قضایی و مکاتبات موجب تعقیب قضایی شود یا خیر در حال حاضر این برنامه در دستور کار است. و هم دادسرای تهران و هم سازمان بازرسی مکلف شده‌اند که موضوعات را بررسی کنند اگر افرادی مستندات را دارند ارائه کنند تا بررسی‌ها زودتر انجام شود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار