با حکم رئیس قوه قضائیه معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و رئیس دیوان عدالت اداری کشور منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چهل و یکمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با اصحاب رسانه امروز (سه‌شنبه ۲۴ فروردین ماه) به صورت آنلاین برگزار شد.

در این نشت سخنگوی قوه قضائیه از دو انتصاب در دستگاه قضا خبر داد.

اسماعیلی با اشاره به این انتصابات گفت: در روز‌های اخیر دو انتصاب در قوه قضاییه داشتیم و علی غلامی از اساتید دانشگاه به عنوان معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و حجت‌الاسلام و المسلمین مصدق به عنوان رئیس دیوان عدالت اداری کشور منصوب شدند.

پیش از این محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه و حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری کشور بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی خلیلی
۱۳:۰۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
دیوان عدالت اداری یک دستگاه گزاف و بیهوده ، شاید برای خلاصی ارگان های دولتی از چنگ عدالت و حق خواهی ، دایر گشته است ؛ دادرسی درمحاکم چنین دیوان که نه شاکی درآن حضور دارد و نه متهم (ویروس چینی هم که مزید برعلت قانونی آن شده!!!!) مثال یکطرفه به قاضی رفتن را درذهن متبادر می سازد ... وقتی که شخصی حقیقی از یک دستگاه جابر دولتی ،آنهم در محدوده و منطقه استانی و شهرستانی خود شاکی می شود چه ضرورتی دارد که پرونده به دستگاهی ماورائی که غالبا به بهانه کثرت پرونده ،و بعد از سال هادر نوبت ماندن پشت درهای بسته بصورت محرمانه وبا استدلال واحی انکه مسشتاران نخبه حقوقی و... رسیدگی گردد!!!!!!!؟ درحالیکه رسیدگی به تخلف حتی یک استاندار نیز در دادگستری استان به سهولت قابل رسیدگی است با این مزیت که هم شاکیان پرونده ها و هم متهمان و هم وکلایشان قادر به حضور در محکمه ای خواهند بود که گاه سرونوشت و آینده شان در گرو حضور داشتن درچنان محکمه ای است ولذا اختصاص دستگاهی عریض و طویل ( بعنوان دیوان به اصطلاح عدالت اداری)که در این وانفسای اقتصادی مانند یک وزارتخانه بودجه می بلعد هیچ مبنای حقوقی ندارد "المومن مراه المومن"
آخرین اخبار