خدرویسی گفت: پارسال حدود ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه معاونت سلامت و تأمین نیازمندی‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: نهاد مقدس کمیته امداد حضرت امام (ره) افتخار این را دارد که پرچمدار خدمت‌رسانی به فقرا، محرومان و ایتام است.

او با بیان اینکه کمیته امداد حدود ۸۰۰ اداره در کشور دارد و معاونت حمایت و سلامت خانواده به عنوان بازوی توانمند امداد در حوزه مددجویی دارای ساختار و تشکیلات است افزود: یکی از ادارات تابعه ما در این حوزه و معاونت اداره کل خدمات مددکاری بوده که مسوولیت شناسایی، پذیرش، استعدادسنجی، نیازسنجی و اولویت‌بندی همه مددجویان در سراسر کشور را بر عهده دارد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: یکی دیگر از واحد‌های تابعه ما اداره کل حمایت‌های اجتماعی است که در آن ۱۲۰ خدمت در بخش‌های مختلف اشتغال، مسکن، درمان، ازدواج و دیگر نیازمندی‌های فقرا سیاستگذاری و ارائه می‌شود.

او اظهارداشت: از سایر ادارات کل که در خدمت محرومان و تحت نظر این معاونت فعالیت می‌کنند می‌توان به اداره کل درمان و بیمه‌های اجتماعی و همچنین مدیریت بحران و رسیدگی به مناطق محروم اشاره کرد.

خدرویسی به فعالیت‌های حوزه حمایت در سیستان و بلوچستان اشاره و افزود: یکی از ادارات کل تابعه کمیته امداد کشور اداره کل کمیته امداد این استان است که شاهد خدمات موفق و درخشان آن در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال و مسکن مددجویان هستیم.

او با بیان اینکه حدود ۱۷۰ هزار خانواده تحت پوشش اداره کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان هستند گفت: تنها در حوزه معاونت حمایت و سلامت خانواده پارسال حدود ۸۰۰ میلیارد تومان در استان هزینه شد که این اعتبارات با افزایش قابل توجهی در سال ۱۴۰۰ برای تامین نیازمندی‌های مددجویان این استان سیاستگذاری خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: یکی از استان‌های موفق در حوزه مسکن مددجویی به عنوان یک خدمت اثرگذار و ماندگار برای خانواده‌های سیستان و بلوچستان است که سال گذشته بیش از سه هزار واحد مسکونی ساخته و با همکاری سایر دستگاه‌ها تحویل مددجویان شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار