رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر گفت: در اجرای طرح "پویش ایران همدل و اطعام مهدوی" تا پایان ماه مبارک رمضان افزون‌بر ۵٠ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

محمد علی تراقویی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: پخت و پز غذای گرم و توزیع آن بین نیازمندان در سطح شهرستان ایرانشهر تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

او  با اشاره به تأکیدات همه ساله رهبر معظم انقلاب برای ارائه افطاری ساده به نیازمندان گفت: طرح "پویش ایران همدل و اطعام مهدوی" در همین راستا در ایرانشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال اجراست بطوریکه با همکاری خیران طبخ و توزیع حداقل ۵۰ هزار پرس غذایی گرم برای اقشار نیازمند پیش‌بینی شده است.

رییس کمیته امداد ایرانشهر با بیان اینکه ظرفیت افزایش پخت و توزیع غذای گرم در طرح اطعام مهدوی وجود دارد افزود: با مشارکت همه نهادها و خیران، امکان توزیع دو تا سه برابر رقم پیش‌بینی شده وجود خواهد داشت.

 ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار