مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هزار پرس غذای گرم و بسته‌های معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان با همکاری خیران و داوطلبان جمعیت هلال احمر بین نیازمندان خاش توزیع شد.

علیرضا میربهاء الدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با مشارکت اعضا، داوطلبان و خیران خاش انجام شد.

او همچنین از تهیه و توزیع بسته های معیشتی در مناطق روستایی شهرستان‌های مهرستان و سیب سوران و توزیع ۲۳ تخته فرش توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر چابهار خبر داد و افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی است برای خدمت بیشتر به مردم بهیژه در امسال  که بر اساس شرایط ویژه کرونا عده‌ای از مردم نیازمند شده‌اند و هلال احمر می‌کوشد بنا بر رسالت ذاتی خویش بخشی از نیازمندی های ضروری این عزیزان را تامین کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این نهاد با راه‌اندازی خانه‌های هلال روستایی اقدامات مطلوبی را در زمینه شناسایی و کمک به خانواده‌های کم برخوردار انجام داده است.

او  ادامه داد: با استفاده از ظرفیت افراد خیر و نیکوکار امیدواریم بتوانیم در ماه ضیافت الهی بستر بسیار خوبی در راستای کمک به نیازمندان فراهم کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار