کرونا میهمانی ناخوانده که سایه‌ای سنگین بر سر تولیدات صنایع از جمله کارخانه اختر پگاه فردوس انداخته و ۳ خط تولیداشان را از پا انداخته است.

اسماعیلی مدیر کارخانه اخترپگاه فردوس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از سال ۸۰ شروع به راه اندازی خط تولید کارخانه کردم و در حال حاضر تنها ۷ کارگردر ۲ خط تولید مشغول به فعالیت هستند.

او کرونا و کاهش میزان فروش محصولاتش را عامل رکود و خوابیدن ۳ خط تولیدش دانست و افزود: کارخانه ما ۵ خط تولید دارد، اما به دلیل کاهش تعداد سفارشات و نبود بازار فروش تنها با ۲ خط تولید در حال فعالیت هستیم.


بیشتر بخوانید


اسماعیلی با اشاره به اینکه تولیدات این شرکت بیشتر دربسته بندی صنایع لبنی کاربرد دارد، بیان کرد: تمامی قالب‌های لبنیات با کیفیت بالا در کارخانه ما تولید می‌شود، اما بازارش فروش خوبی نداریم و کارخانجات تولید محصولات لبنی به دلیل مشکلات و معوقات مالی واستفاده از بسته بندی‌های با کیفیت متوسط بازار فروش خوبی برای تولیدات ما نیستند.

کارخانه‌ای که تنها روی دست هفت کارگر می‌چرخد

اسماعیلی مدیرکارخانه اختر پگاه فردوس گفت: ظرفیت تولید این کارخانه بالا است، اما به دلیل نبود بازار فروش نمی‌توانیم بیشتر از ۲ خط تولید را راه بیندازیم و در ماه تنها ۱۵ تا ۲۰ روز کارخانه فعال است.

او افزود: با وجود اینکه میزان تولیدات کارخانه افت داشته، اما ماهانه حدود ۷ تن تولید داریم در صورتی که ظرفیت تولید ماهانه کارخانه ۹۰ تن است، اما به دلیل نبود سفارش و بازار فروش قادر نیستیم تولیداتمان را افزایش دهیم.

اسماعیلی بیان کرد: محصولات ما علاوه بر تامین نیاز صنایع شهرستان فردوس، آیسک، سرایان و بشرویه به شهرستان‌های تربت و مشهد نیز صادر می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای رونق فروش لبنیات تنها راش اینه که دولت یارانه به بخش شیر بده تا هم دامداری ها رونق بگیرن و هم قیمت تمام شده لبنیات پایی بیاد تا مردم هم بتونن خریداریشون کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا ظرفیت خیلی خوبی برای تولید داره، میتونن بازاریابی رو توسعه بدن و بازار فروش خوبیو داشته باشن