سرپرست کمیته فیتنس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: با اعلام سازمان تیم‌های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، امیر غلام‌زادگان از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی فیتنس دعوت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی زرافشان ‌سرپرست کمیته فیتنس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: غلام زادگان همراه با یک ورزشکار از آذربایجان شرقی در دسته فیتنس اسپرت به علاوه ۱۷۵ سانتی متر به اردو دعوت شده‌اند. همچنین در این اردو سه ورزشکار از استان‌های تهران، بوشهر و اصفهان نیز در دسته اول فیتنس اسپرت منهای ۱۷۵ سانتی متر حضور دارند.

او افزود: با نظر کمیته فنی فدراسیون پس از برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور، بنا شده تا اردوی کوتاه مدت تیم ملی برای انتخاب اعضای تیم ملی و شرکت در مسابقات بین المللی فیتنس اسپرت برگزار شود.


بیشتر بخوانید


 

سرپرست کمیته فیتنس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با بیان اینکه این افراد باید چهارشنبه این هفته با حضور در فدراسیون خود را به سرپرست اردو معرفی کنند ادامه داد: پس از برگزاری جلسه بازبینی و بررسی‌های به عمل آمده از سوی کمیته فنی و سازمان تیم‌های ملی از میان پنج ورزشکار ذکر شده، نفرات منتخب برای حضور در مسابقات جهانی که تیرماه امسال در اسپانیا برگزار می‌گردد، معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.