مسابقات کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی در رده نوجوانان و جوانان چند وقت پیش بسته شد و تیم خراسان رضوی در رده نوجوانان،دو مقام دوم را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسابقات کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی در رده نوجوانان و جوانان چند وقت پیش در سنندج بسته شد و در رده نوجوانان تیم خراسان رضوی دو مقام دومی به دست آورد و در رده جوانان بدون کسب مقام به کار خود در این مسابقات پایان داد.در همین راستا با مجید ابتدایی سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان خراسان رضوی ، علت نتیجه‌ای که در شأن کشتی فرنگی خراسان رضوی نیست را جویا شدیم.

مجید ابتدایی سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجونان خراسان رضوی گفت : در گذشته مقام‌هایی را در مسابقات آسیایی و جهانی در رده پایه کسب کردیم، اما کسی به ما توجهی نکرد و آن طور که باید و شاید به آن در رسانه‌ها پرداخته نشد.

او با اشاره به گوشه‌ای از موفقیت کشتی گیران خراسان رضوی است که مورد توجه مسئولان قرار نگرفت، افزود: محمد کریمی نیا، فرنگی کار خراسان رضوی در نوجوانان آسیا برنز گرفت همچنین وحید دادخواه نقره نوجوانان جهان و آسیا را یدک می‌کشد و حمید باوفا قهرمان آسیا و قهرمان جوانان جهان از پیشکسوتان کشتی فرنگی خراسان رضوی بوده که تیم ملی جوانان ایران را بر بام جهان نشاند.


بیشتر بخوانید



سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجونان خراسان رضوی ادامه داد: من بار‌ها به آقای ریاضی دبیر هیئت کشتی که الحق و الانصاف زحمات زیادی برای ورزش اول استان می‌کشد و برای کشتی و فرهنگ خراسان دغدغه دارد، گفتم عکس قهرمانان و افتخار آفرینان کشتی بر روی بیلبورد‌های سطح شهر مشهد نصب شود، تا همه مردم شهر نسبت به آن‌ها شناخت پیدا کنند و هم باعث رغبت کشتی‌گیران و مربیان شود.

ابتدایی بیان کرد: متاسفانه در مشهد به کشتی فرنگی توجه لازم نشده  و بیشتر به کشتی  آزاد پرداخته می‌شود. ولی فریمان و نیشابور به صورت تخصصی کار می‌کنند و تا حدودی نتیجه اش را هم گرفته‌اند.

او تصریح کرد:امیدوارم با حمایت مسئولین استانی و توجه صدا و سیمای خراسان رضوی، دوباره جایگاه کشتی خراسان در کشور احیا شود.

انتهای پیام//ح.ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.