مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در چهارمین برنامه کشوری خود، همزمان با ماه رمضان اقدام به برگزاری مسابقات سراسری حفظ سوره نباء کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمیدرضا توحیدی، مدیر عامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص) گفت: رسول خدا (ص) در فضیلت سوره نباء می‌فرمایند: سوره نبأ را یاد بگیرید؛ اگر می‌دانستید چه برکاتی در آن نهفته است کار‌هایتان را تعطیل کرده، آن را می‌آموختید و به وسیله آن به خدا تقرب می‌جستید. خداوند به واسطه این سوره گناهان شما را جز شرک ورزیدن به او می‌آمرزد. 

او افزود: مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در نظر دارد در چهارمین برنامه کشوری خود، همزمان با ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ اقدام به برگزاری مسابقات سراسری حفظ سوره نباء و تقدیم آن به پیشگاه مقدس امیرالمومنین علی( ع) کند. 

توحیدی بیان داشت: طی بیانیه این مجمع از علاقه مندان به قرآن کریم از تمام نقاط کشور دعوت شده است تا در این ابتکار قرآنی که آزمون آن از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد، مشارکت کنند و ضمن بهره مندی از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان، دانش قرآنی خود را توسعه دهند.

 او افزود: مسابقات  به همت یک گروه از اساتید قرآنی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان، بزرگ ترین مرکز قرآنی در جنوب شرق ایران، طراحی و با استاندارد‌های بالا و دقت نظر اجرا خواهد شد.

مدیر عامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان  شرایط و زمان ثبت نام در این آزمون، تاریخ برگزاری و هدایای برندگان آن را  به شرح زیر عنوان کرد: 

ـ حداقل سن مشارکت: ۷ سال

ـ آخرین موعد ثبت نام: ۲۳ رمضان

ـ ثبت نام از ۲ طریق:

مراجعه به سایت اینترنتی مجمع:  gharyan.ir و تماس با شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۲۲۹۱۹۲

ـ جوایز:

۳۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی که از طریق قرعه کشی بین نفراتی که ۸۰ درصد نمره را کسب کنند، شامل: یک جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی،  ۱۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی و  ۱۰۰ جایزه  یک میلیون ریالی اهدا می شود. 

مسابقه حفظ سوره نباء همراه با جوایز ارزنده

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرمهدی
۰۷:۳۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
سلام پسرم شرکت کرد ولی اعلام نتیجه بهش نرسید