مسئول بهداشت و دفاع زیستی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: در طرح شهید سلیمانی ۱۲۶ نفر از بسیجیان در پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا فعال هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سروان پاسدار غلامرضا یوسفی مسئول بهداشت و دفاع زیستی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: ۱۲۶ نفر از بسیجیان جهت کمک به کادر درمان آماده خدمت بوده و ابتدا توسط شبکه بهداشت آموزش دیدند و سپس در انجام تست کرونا کمک حال کادر درمان شوند.

سروان یوسفی مسئول بهداشت و دفاع زیستی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز با اشاره به حضور فعال بسیجیان در قالب قرارگاه جهادی شهید سلیمانی در موج چهارم کرونا بیان کرد: طی جلساتی که با مرکز بهداشت شهرستان برگزار گردید مقرر شد بسیجیان شهرستان در همراهی با شبکه بهداشت در سه حوزه مراقبتی، حمایتی و نظارتی در پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا ارائه خدمت نمایند.

مسئول بهداشت و دفاع زیستی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در ادامه گفت: اقدام دیگر بسیجیان در بحث نظارتی است که گشت‌های بسیج در سطح شهرستان برای تحقق این امر مشغول فعالیت می‌باشند و در حوزه حمایتی به همت خیران تعداد زیادی بسته معیشتی تهیه گردیده است که در سالروز ولادت کریم اهل بیت (ع) در سطح شهرستان توزیع می‌گردد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.