رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در احکامی جداگانه «مدیرکل دفتر ریاست»، «مدیرکل بهره‌وری» و «مشاور رئیس سازمان» را منصوب کرد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در احکامی جداگانه «مدیرکل دفتر ریاست» و «مدیرکل بهره‌وری» این سازمان را منصوب کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در حکم دیگری نیز صابر کرمی را که پیش از این مدیرکل دفتر ریاست این سازمان بود، به‌عنوان «مشاور رئیس سازمان» منصوب کرد.

براساس این احکام حجت‌الاسلام حکمت‌اله زارعی به‌عنوان «مدیرکل دفتر ریاست» و سیدمحراب کلامی به‌عنوان «مدیرکل بهره‌وری» سازمان اوقاف و امور خیریه منصوب شدند.

متن حکم مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به شرح ذیل است:

جناب آقای صابر کرمی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد؛ با توجه به تجربیات مفید و سازنده جنابعالی و با عنایت به شناخت اینجانب از شما به موجب این حکم به‌عنوان مشاور رئیس سازمان منصوب می‌شوید تا به انجام امور محوله در چهارچوب مقررات و شرح وظایف سازمان اقدام نمائید.

انشاءالله با همکاری معاونین و مدیران سازمان در این مهم بیش از پیش موفق خواهید بود.

متن حکم مدیرکل دفتر ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه به شرح ذیل است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حکمت‌اله زارعی

با عنایت به تجربیات ارزشمند و سوابق مفید جنابعالی و با شناخت و شایستگی‌هایی که در شما سراغ دارم به موجب این حکم به‌عنوان مدیر کل دفتر ریاست سازمان منصوب می‌شوید.

تمشیت کلیه اموری که مرتبط با دفتر ریاست سازمان می‌باشد به جنابعالی محول می‌شود تا براساس رعایت مقررات مربوطه اقدام نمائید. انتظار می‌رود تا معاونین و مدیران کل ستادی و استانی در انجام این مهم شما را کمک و مساعدت نمایند.
توفیقات شما را از خداوند متعال خواستارم. ‏

متن حکم مدیرکل بهره‌وری سازمان اوقاف و امور خیریه به شرح ذیل است:
جناب آقای سید محراب کلامی
سلام‌علیکم

بنا به پیشنهاد معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان و با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به مدت ۲ سال به‌عنوان مدیرکل بهره‌وری سازمان اوقاف و امورخیریه منصوب می‌شوید. تلاش در جهت افزایش بهره‌وری موقوفات با تدابیر و اتخاذ راه‌کار‌های نوین اقتصادی و رعایت سلسله مراتب اداری و بکارگیری تمام توان و ظرفیت سازمانی برای نیل به اهداف واقفین خیراندیش و عمل به نیات آنان مورد انتظار و توقع است.

دوام توفیقات شما و همکاران محترم را از خداوند متعال مسألت دارم. ‏

سیدمهدی خاموشی

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.