سردار اشتری گفت: گفت: تمام تحرکات رژیم صهیونیستی که در منطقه علیه مسلمانان انجام می‌گیرد، رزمندگان جبهه مقاومت پاسخ آن را قاطعانه می‌دهند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده ناجا صبح دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در استان بوشهر شاهد همدلی و همراهی بسیار خوبی بین مسئولان و مردم هستیم.

سردار سرتیپ حسین اشتری با اشاره به اینکه این همدلی و همراهی باعث تقویت امنیت در استان شده است افزود: تعامل امام جمعه، استاندار، مسئولان، فرماندهان نیرو‌های مسلح قابل تقدیر است و انسجام و همکاری مطلوبی در استان بوشهر وجود دارد.

او با اشاره به برقراری امنیت پایدار و مطلوب در سراسر کشور عنوان کرد: با حضور مقتدر نیروی انتظامی و حمایت و پشتیبانی دیگر نیرو‌های مسلح، امنیت پایدار در نقاط مختلف از جمله استان بوشهر برقرار است.

فرمانده ناجا با تقدیر از خدمات فرمانده سابق انتظامی استان بوشهر ادامه داد: خدمات سردار خلیل واعظی در دوران خدمات فرماندهی انتظامی استان بوشهر قابل تقدیر است و اینک پس از ۳۸ سال به افتخار بازنشستگی نائل شده است.

سردار اشتری تاکید کرد: سردار واعظی با تمام توان در شبانه‌روز در صحنه حضور داشت و سرهنگ سوسنی که از توانمندی بالایی برخوردار و برای همه کارکنان نیروی انتظامی استان بوشهر شناخته شده است، آشنایی کامل به مسائل دارد.

در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های سردار خلیل واعظی، سرهنگ حیدر سوسنی به عنوان فرمانده انتظامی استان بوشهر معرفی شد.

 سردار سرتیپ حسین اشتری بعد از ظهر دوشنبه نیز در جمع مسئولان و فرماندهان نیرو‌های مسلح استان بوشهر بیان کرد: به لطف الهی، هوشیاری مردم، هدایت‌های مقام معظم رهبری، فرمانده کل قوا و حضور رسته‌های اطلاعاتی، امنیتی، قضائی، نظامی و انتظامی تاکنون تمام توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ایران خنثی‌شده است.

او گفت: دشمنان همواره به دنبال این بودند که به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و اهداف نظام و امام راحل را از مسیر خودش خارج کنند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی، ۵ اردیبهشت را یادآور حمله آمریکایی‌ها به صحرای طبس و شکست آنان دانست و عنوان کرد: در پی ترفند‌های دشمنان، آمریکا برای ضربه زدن به نظام نوپای جمهوری اسلامی، در ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ برای ساقط کردن نظام، بدون اطلاع دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی حمله‌ای طراحی کردند که با اراده خداوند متعال در صحرای طبس شکست خورد.

اشتری افزود: تمام تحرکات رژیم صهیونیستی که در منطقه علیه مسلمانان انجام می‌گیرد، رزمندگان جبهه مقاومت پاسخ آن را قاطعانه می‌دهند

او بیان کرد: رژیم صهیونیستی هر ضربه‌ای که به مسلمانان می‌زند مردم مسلمان ضربه کوبنده‌ای به آن رژیم کودک‌کش وارد می‌کنند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: به سبب برگزاری انتخابات امسال سال مهمی است که باید مقتدرانه راه شهدای گرانقدر با انسجام، وحدت و اقتدار ادامه یابد و ترفند‌های دشمنان خنثی شود.

اشتری، از ایجاد انسجام و امنیت مطلوب و خوب در کشور خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر از انسجام و اقتدار مطلوبی برخوردار است و این مهم امنیت پایدار و مستمر در استان را حاکم کرده است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی افزود: دستورالعمل لازم توجه به مطالبات مردم ساحل‌نشین در تقویت فعالیت‌های تجاری تدوین و تهیه شده است که با تصویب آن، مشکل این حوزه برطرف و تکلیف نیروی انتظامی تعیین و مشخص می‌شود.

اشتری با بیان اینکه سردار واعظی، خدمات شایسته و اقدامات خوبی انجام داده است که از زحمات فرمانده انتظامی استان بوشهر قدردانی می‌شود عنوان کرد: در استان بوشهر اقدامات مهم و ویژه‌ای در عرصه برقراری امنیت پایدار و توسعه سرمایه‌گذاری انجام‌شده که درخور تحسین است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.