مسئول دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان بوشهر از تعیین و معرفی اعضای هیئت نظارت بر سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خلیل رضایی، مسئول دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان بوشهر با بیان اینکه بر اساس اصل ۹۹ قانون اساسی، شورای نگهبان نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی بر عهده دارد بیان کرد: تنها نظارت و رسیدگی به صلاحیت نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا بر عهده این نهاد نیست.

او از معرفی اعضا هیئت نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر خبر داد و عنوان کرد: در این راستا حجت‌الاسلام حسین دشتی، حجت‌الاسلام عبدالکریم بحرینی، حسین حیدری، پرویز میرکی و خلیل رضایی به عنوان اعضای هیئت نظارت استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ از سوی رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری معرفی و احکام آنان نیز صادر شد.

مسئول دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان بوشهر با تاکید بر توجه به بی‌طرفی و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده اعضای هیئت نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان با بی‌طرفی کامل و رعایت همه جانبه قانون، برای صیانت از حق‌الناس بودن آرای مردم، وظیفه نظارتی خود را وفق مقررات انجام می‌دهد.


بیشتر بخوایند


رضایی برپایی انتخاباتی پرشور، باشکوه و با حضور حداکثری را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: بر اساس فرمایشات مقام مقام معظم رهبری، ان‌شاالله ضمن هماهنگی و تعامل با سایر دست‌اندرکاران انتخابات اعم از عوامل اجرایی، قضایی، امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی، زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخاباتی وحدت آفرین، دشمن شکن و تراز انقلاب اسلامی فراهم شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.