سرپرست دفتر شورای نگهبان در بوشهر گفت: داوطلبان انتخابات واقع بینانه احساس تکلیف کنند و افرادی که شرایط اولیه را ندارند، در انتخابات نامزد نشوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خلیل رضایی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان بر اساس قانون افراد را رد و یا تائید می‌کند، اما برخی افراد که باب طبعشان نیست با نقد خلاف واقع به دنبال تضعیف این شورا هستند.

وی تاکید کرد: رد صلاحیت‌هایی که صورت می‌گیرد سلیقه‌ای نیست و افرادی که رد صلاحیت می‌شوند، شرایط اولیه تائید را ندارند.

سرپرست دفتر شورای نگهبان در بوشهر ادامه داد: شورای نگهبان مستقل و فرا قوه‌ای است و تا کنون صلابت و اقتدار خود را در همه عرصه‌ها به خوبی نشان داده است.

رضایی بیان کرد: دشمنان با آگاهی از نقش مؤثر شورای نگهبان هجمه‌های زیادی را به شورا وارد می‌کنند و خواستار ورود افراد ناصالح به ارکان نظام هستند، اما شورای نگهبان دشمنان را از رسیدن به اهدافشان ناکام کرده است.

وی با بیان اینکه همیشه در ماه‌های قبل و پس از انتخابات تخریب شورای نگهبان به اوج می‌رسد، گفت: این حاشیه سازی‌ها به هیچ وجه در تصمیم گیری‌های شورای نگهبان تأثیر گذار نبوده است.

سرپرست دفتر شورای نگهبان در بوشهر تصریح کرد: رسانه‌ها باید جایگاه شورای نگهبان و ارکان جمهوری اسلامی را بیشتر معرفی کنند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب سازند.

انتهای پیام/ک

افرادی که شرایط اولیه را ندارند، در انتخابات نامزد نشوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
واقعا کسانی که شرایط و توان دارند کاندید شوند،ما رأی می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
اینهمه هزینه برای انتخابات همه اش از احساس تکلیف است. واقعا برای آینده فرزندان و اقوام و خویشان و تامین هزینه های سرسام آور تحصیل در خارج و اقامت در خارج احساس تکلف می کنند که هر چه در توان دارند هزینه کند.