رئیس شبکه بهداشت روانسر از انتقال بیماران کرونایی بدحال به سایر شهرستان‌های استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محی الدین امینی رئیس شبکه بهداشت روانسر گفت : با آغاز موج چهارم بیماری کرونا متأسفانه تعداد مبتلایان و افراد بستری به کرونا در شهرستان روانسر افزایش یافته و وضعیت کرونایی روانسر از آبی و زرد به نارنجی تغییر پیدا کرده است.

او گفت : در شهرستان روانسر به دلیل وجود نداشتن بیمارستان بیماران نیازمند بستری و حال وخیم کرونایی به شهرستان‌های مجاور و معین روانسر انتقال پیدا می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت هرسین افزود: هم اکنون در شهرستان روانسر پنج مرکز بهداشت و یک مرکز ۱۶ ساعته کرونا از ساعت هشت صبح تا ۲۲ شب بیماران کرونایی و مشکوک را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز به بیمارستان‌های مجاور روانسر انتقال پیدا می‌کنند.

امینی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در روانسر افزود: در طرح شهید سلیمانی تیم‌های نظارتی به درب منزل افراد مبتلا به کرونا مراجعه و سایر افراد در ارتباط با آن‌ها را از لحاظ ابتلاء به ویروس کرونا بررسی می‌کنند.

او گفت: مردم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شست و شوی دست‌ها را جدی گرفته و از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها پرهیز کنند، زیرا قدرت شیوع ویروس کرونا جهش یافته در بین مردم بسیار افزایش داشته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.