مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد از انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه توسعه فعالیت‌های جهادی تربیتی دانشجویی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن موحدی فرد، مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد گفت: به منظور ایجاد گسترش زمینه‌های همکاری تربیتی دانشجو معلمان بسیجی دانشگاه فرهنگیان با مدارس، تفاهم نامه همکاری سه جانبه توسعه فعالیت‌های جهادی تربیتی دانشجویی منعقد شد.

او افزود: این تفاهم نامه در راستای عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت و برای تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی بین اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانشجویی امضاء شد.

موحدی فرد استفاده از نیرو‌های متعهد و دلسوز را خواستار شد و ادامه داد: این نیرو‌ها باید همواره توصیه‌های کارشناسان آموزش و پرورش را مد نظر قرار دهند.

این مسئول در ادامه به مشکلات به وجود آمده در دوران شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: پوشش دانش آموزان بازمانده از تحصیل از مشکلات اصلی آموزش و پرورش بوده که زمان تابستان فرصت مغتنمی برای پیگیری امور تحصیلی دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد تصریح کرد: تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق محروم و مستضعف در راستای تحقق عدالت آموزشی، تقویت نظام آموزش و پرورش رسمی و بستر سازی جهت تعمیق هویت دینی و انقلابی نسل جوان جامعه، تقویت روحیه مشارکت و خردورزی، حرکت‌های خیرخواهانه مردمی و انقلابی، خدمت به محرومین و توسعه و ترویج و تقویت فرهنگ و روحیه جهادی در بین دانشجو معلمان و معلمان از اهداف این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.