مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: با آموزش و توانمند سازی آینده سازان کشور، جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر بسازیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن موحدی فر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت ۱ تا ۷ اردیبهشت، هفته سلامت، گفت: سخنی از پیامبر (ص) است که دو نعمت سلامتی و امنیت هستند که قدر آن‌ها شناخته نمی‌شود.

او افزود: هفته سلامت در سال ۱۴۰۰ را طوری شروع می‌کنیم که به علت همه گیری بیماری کرونا در سراسر جهان بیشتر از هر زمان دیگر اهمیت و ارزش نعمت سلامتی در ابعاد مختلف مشخص می‌شود.

موحدی فر گفت: هفته سلامت در سال ۱۴۰۰ با شعار ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر برگزار می‌شود و فرصتی برای قدردانی از همه افرادی فعال در این عرصه است.

او بیان کرد: مراقبین بهداشت، مربیان بهداشت در مدارس و کادر درمان بیمارستان‌ها با ایثار، فداکاری و بذل جان و مال خود به بیماران خدمت می‌کنند.

موحدی فر تصریح کرد: افرادی که با آموزش و ارتقاء سواد سلامت جامعه زمینه ساز پیشگیری از شیوع بیماری‌ها می‌شوند، گامی بزرگ در همراهی و کمک به کادر درمان برمی دارند.

او افزود: هفته سلامت را به همه فعالان حوزه سلامت، مراقبین و رابطین سلامت و مربیان بهداشت مدارس تبریک می‌گویم.

موحدی فر ادامه داد: از زحمات افرادی که سال قبل به علت محدودیت‌های به وجود آمده در زمینه آموزش حضوری و غیر حضوری تلاش کردند، قدردانی می‌کنم.

او گفت: در سال جدید با همدلی، همکاری و هم افزایی با وجود محدودیت‌ها و مشکلات با محور قرار دادن شعار سازمان بهداشت جهانی، آموزش و توانمندسازی آینده سازان این مرز و بوم توفیق ساختن جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر را به دست آوریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار