سردار میرفیضی گفت: مخفیگاه سرشبکه قاچاق در یکی از محلات حاشیه شهر قم شناسایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  سردار سید محمود میرفیضی،فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی پلیس قم، سرشبکه توزیع قاچاق کالا‌های گمرکی در استان دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی نیز در این رابطه از متهم کشف و توقیف شد.

او در تشریح جزئیات این خبر افزود: در جهت اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز تیم عملیاتی پلیس شهرستان به همراه مأموران انتظامی پاسگاه دامشهر، مخفیگاه سرشبکه قاچاق در یکی از محلات حاشیه شهر قم را شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اطمینان از حضور متهم در شهر قم با هماهنگی مقام قضایی استان به مخفیگاه او اعزام شدند و متهم را دستگیر کردند، همچنین طی بازرسی از پژو پارس توقیف شده ۶عدد دستگاه هیلتی و ۱۷عدد دستگاه دلر برقی قاچاق از داخل خودرو کشف شد.

سردار میرفیضی افزود: سپس طی بررسی گوشی تلفن همراه و تحقیقات از نامبرده مشخص شد او  به عنوان رئیس باند قاچاق کالا ۵۰ نفر را به عنوان زیر مجموعه خود در امر قاچاق به کارگیری کرده بود و برای خرید و فروش کالا‌های قاچاق نیز از حساب بانکی پدر، برادر، خواهر، همسر و خواهر همسر خود استفاده می‌کرده است.

او ادامه داد:در نهایت متهم (سرشبکه توزیع محموله‌های قاچاق) جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضایی استان شد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که قاچاقچیان با "خودرو‌های قاچاق‌بر" نسبت به قاچاق کالا از شهر‌های مرزی به داخل کشور اقدام می‌کنند گفت:پلیس نسبت به شناسایی و برخورد با این گونه افراد اهتمام ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار