چهره‌های مشهور فوتبال ایران نسبت به درگذشت حمید جاسمیان واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید جاسمیان پیشکسوت نامدار باشگاه پرسپولیس و اولین کاپیتان این تیم، در ۸۴ سالگی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

پس از درگذشت اسطوره باشگاه پرسپولیس، پیشکسوتان فوتبال، باشگاه‌های لیگ برتری و سازمان لیگ در پیام‌هایی درگذشت جاسمیان را تسلیت گفتند.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به درگذشت کاپیتان اسبق نوشت: "مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، کادرفنی، بازیکنان و کارمندان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، اندوهگین و متاثر بابت از دست دادن یکی دیگر از عزیزان و بزرگان خانواده بزرگ پرسپولیس و عضو کمیته انضباطی باشگاه، این ضایعه را به خانواده محترم زنده یاد جاسمیان، هواداران پرشور پرسپولیس، خانواده ورزش و فوتبال و پیشکسوتان تسلیت می‌گوید. او را همیشه با خوبی‌هایش به یاد خواهیم داشت. یادش گرامی باد."

باشگاه استقلال در خصوص درگذشت جاسمیان نوشت: "باشگاه استقلال درگذشت مرحوم حمید جاسمیان، بازیکن اسبق تیم‌های ملی، شاهین و پرسپولیس، را به جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گوید. روحش شاد و یادش گرامی باد."

سایت سازمان لیگ فوتبال هم در این باره نوشت: "با نهایت تاسف درگذشت حمید جاسمیان پیشکسوت پرسپولیس را به خانواده محترمش و جامعه فوتبال تسلیت می‌گوییم و برای آن عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند تبارک و تعالی مسئلت داریم."

علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس هم با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود درگذشت جاسمیان را تسلیت گفت.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان هم مانند علی پروین با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود درگذشت اولین کاپیتان تاریخ باشگاه پرسپولیس را تسلیت گفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
رمضان
۰۶:۱۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
تسلیت ب خانواده محترم جاسمیان روحش شادویادش گرامی
آخرین اخبار