سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و بندر صادراتی باید برای جلوگیری از ورود کرونای هندی تلاش خود را به کار ببندند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و بندر صادراتی باید برای جلوگیری از ورود ویروس کرونای هندی به منطقه تمام تلاش و دقت خود را به کار ببندند.

او بیان داشت: مجتمع بندری امام خمینی (ره) و بندر صادراتی به عنوان مکان پهلوگیری کشور‌های خارجی باید پایش‌های لازم را با شدت و دقت کامل انجام داده و از ورود کرونای هندی از مرز‌های آبی بندر ماهشهر جلوگیری کنند.

 بندری افزود: بیشترین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در دورهمی‌های خانوادگی به این ویروس آلوده شده‌اند بنابراین باید مراقبت‌ها را به شدت افزایش دهیم و  به ویژه در ماه مبارک رمضان که دورهمی‌ها افزایش پیدا می‌کند باید این موضوع مورد توجه بیشتری قرار گرفته و از پهن کردن سفره‌های افطاری پر جمعیت پرهیز شود.

 سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با اشاره به شیوع نوع جدید ویروس کووید ۱۹ در کشور هند، تصریح کرد: با ظهور و شیوع این سویه از ویروس، تمام نگاه‌ها به سوی ورودی‌های کشور است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.