محمد علی طالبی گفت؛ با تدوین برنامه جامع در حوزه مسائل فرهنگی و مشارکت همه دستگاه‌ها، توان کار در حوزه فرهنگ استان به مراتب افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در جلسه مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با اشاره به ضرورت پیوستگی و هم راستایی فعالیت دستگاه‌های مختلف فرهنگی استان، گفت: بخش فرهنگ و اقدامات این حوزه از حساسیت‌های خاصی برخوردار است و بر این اساس لازمه حل بعضی از معضلات لاینحل فرهنگی، هماهنگی و انسجام در انجام فعالیت‌ها و اقدامات و نیز اشتراک نظرات و دیدگاه‌ها در نوع پرداختن به این موضوعات است.

او با اشاره به برخی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی استان و گزارش های ارائه شده در نشست، تصریح کرد: گزارش عملکرد‌های موجود در این حوزه، نشان دهنده وجود روحیه تعامل و هم افزایی کم نظیر بین دستگاه‌های مرتبط در این مقطع زمانی است، به طوری که دستگاه‌های مختلف برای اجرای یک برنامه، با یکدیگر هماهنگ شده و برنامه را با همراهی هم به پیش می‌برند.

استاندار یزد در ادامه بر تدوین برنامه جامع در حوزه مسائل فرهنگی استان تاکید کرد و اظهار داشت: با تدوین این برنامه و هم افزایی و مشارکت همه دستگاه‌ها و ذی نفعان در راستای تحقق اهداف و محور‌های این برنامه، توان کار در حوزه فرهنگ استان به مراتب افزایش می‌یابد.

طالبی تصریح کرد: تدوین برنامه جامع فرهنگی استان به نوعی می‌تواند حوزه مسئولیت پذیری اجتماعی بخش خصوصی را در برگیرد چراکه در حال حاضر مجموعه‌های بزرگ صنعتی و معدنی، براساس مقتضیات زمان بعضی هزینه‌ها را در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهند.

او  ادامه داد: در صورت وجود پیشنهاد فرهنگی، امکان جلب مشارکت بخش خصوصی برای انجام کار‌های اثرگذار و ماندگار در این حوزه وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار