امام جمعه تفت گفت: تهیه نقشه راه از سوی شورای فرهنگ عمومی شهرستان باعث تقویت فرهنگ درست با شیوه ای متفاوت تر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی، امام‌جمعه تفت در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت گفت: جلسات شورای فرهنگی، جلساتی سرنوشت‌ساز در تبیین  رویداد‌های فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و در نظر داریم این جلسات به‌صورت مرتب و با دستور کار مشخص برگزار شود.

امام‌جمعه تفت بیان داشت: مجموع روش‌های درست و غلط تشکیل‌دهنده فرهنگ هستند و اقتصاد، سیاست، اجتماع و خانواده مسائلی هستند که فرهنگ در آن‌ها نقش و جریان دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت خواستار طراحی نقشه راه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی شد و تصریح کرد: شناسایی آسیب‌های اجتماعی، بررسی و اولویت‌بندی آن و طراحی نقشه راه برای مقابله با این آسیب‌ها در بازه زمانی مشخص دستور کار جلسات شورای فرهنگ عمومی در سال جاری را تشکیل خواهد داد.

او ادامه داد: تهیه نقشه راه از سوی شورای فرهنگ عمومی شهرستان باعث خواهد شد تا روش‌های درست فرهنگی تقویت و جلوی روش‌های نادرست با شیوه متفاوت‌تر از همیشه گرفته شود.

حجت‌الاسلام گلوردی خواستار برنامه‌ریزی برای ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان شد و بیان داشت: یکی از مباحثی که در جلسات شورای فرهنگ عمومی پیرامون آن برنامه‌ریزی خواهد شد ترویج فرهنگ قرآنی است و سعی خواهد شد با برنامه‌ریزی مناسب زمینه برای شناسایی نخبگان قرآنی فراهم آید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.