بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی برگشت با الوحده امارات درباره اینکه پرسپولیسی‌ها در زمان بازگشت به تهران چگونه صعود خود را جشن می‌گیرند، اظهار کرد: زمانی که به تهران بازگردیم، بازی‌های خیلی سختی داریم و وقتی برای جشن گرفتن نداریم. تمام تمرکزمان روی ادامه لیگ است، زیرا هواداران انتظارات بالایی دارند. ان شا الله ابتدا در اینجا با بازی‌ها و نمایش خیلی خوب دست پر از این ۲ بازی به ایران بازگردیم و در ایران هم بار دیگر برای هواداران افتخارآفرینی کنیم.

ترابی بیان کرد: ما پرسپولیس هستیم و در این چند سال این موضوع را ثابت کردیم که مستحق این هستیم که نتایج خوبی بگیریم و ۲ بار حضور در فینال آسیا این موضوع را به همگان ثابت می‌کند. تلاش می‌کنیم که به کمترین حق خود یعنی قهرمانی در آسیا برسیم. امیدوارم با دعای خیر مردم و هواداران قهرمانی در آسیا را بگیریم.  

او افزود: ما با انگیزه بالایی در مسابقات حضور داریم. همچنین کادر فنی و بازیکنان انگیزه مضاعفی داشتند که بتوانند با عملکرد خوب وارد این مسابقات شوند.کادر فنی تیم‌ها را آنالیز کرد و همه تلاش خود را کردیم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. خدا را شکر تا اینجای کار عملکردمان خوب بوده و ان شا الله از این ۲ بازی هم سربلند بیرون بیاییم.  

تلاش می کنیم از بازی فردا حداکثر امتیاز را بگیریم 

بازیکن پرسپولیس گفت: ما به تیم حریف کاری نداریم و همه تلاش خود را می‌کنیم که از بازی فردا حداکثر امتیاز را بگیریم، چون می‌دانیم هواداران ما انتظار برد از تیم خود را دارند. دوست داریم این ۳ امتیاز را بگیریم و  آن را به هواداران خود تقدیم کنیم، چون آن‌ها با برد ما خوشحال می‌شوند و همان یک شبی که جشن می‌گیرند برای ما خیلی ارزشمند است. امیدوارم با بازی خوب ۳ امتیاز بازی را بگیریم.  

برد پرسپولیس برای کادر فنی و بازیکنان اهمیت دارد 

ترابی درباره اینکه ۲ گل از روی ضربات پنالتی زده است، گفت: پنالتی هم بخشی از بازی است و خدا را شکر می‌کنم که توانستم ۲ پنالتی را به گل تبدیل کنم. در جریان بازی هم تلاش می‌کنم تا  قبل از  گلزنی بتوانم مثمر ثمر باشم. به هر حال برد پرسپولیس برای کادر فنی و بازیکنان مهم است و اصلا اهمیت ندارد چه بازیکنی گل می‌زند و چه بازیکنی پاس گل می‌دهد. اینکه بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم این موضوع خیلی ارزش دارد و ان شا الله در ادامه مسیر بتوانیم این کار را انجام بدهیم.  

او افزود: لیگ قهرمانان آسیا جای تیم‌های خوب است و تیم گوا بهترین تیم هند بوده که وارد این رقابت‌ها شده است. البته ما هم پرسپولیس هستیم و یاد گرفتیم که در همه بازی‌ها با تمرکز و اعتماد به نفس بالا وارد زمین مسابقه شویم و تلاش خود را برای بردن بازی‌ها بکنیم. گوا و الریان  برای ما فرقی ندارند و همه تلاش خود را می‌کنیم بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و باعث افتخار مردم ایران و هواداران باشیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار