استاندار قزوین گفت: حضور در مراسم جشن و دورهمی نوعی «خودکشی دسته جمعی» است که سلامت همه شهروندان را به خطر می‌اندازد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جمالی پور استاندار قزوین با ابراز نگرانی از دورهمی‌های خانوادگی گفت: وقتی ما مراسم جشن و عروسی و ترحیم را محدود می‌کنیم، ولی افراد در باغات و داخل منازل جشن می‌گیرند دیگر این کار لج بازی نیست بلکه نوعی «خودکشی دسته جمعی» است که سلامت همه شهروندان را به خطر می‌اندازد.

جمالی پور اضافه کرد: قطع زنجیره تابوت فوت شدگان فقط با کمک همه مردم ممکن می‌شود و باور داریم در این شرایط سخت با مشارکت شهروندان می‌توانیم از بحران عبور کنیم.

وی گفت: از دادستان درخواست می‌کنم با هنجارشکنان برخورد کند و اگر کسی در این وضعیت عروسی گرفت برخورد شود.

استاندار ضمن ابراز همدردی با اصناف در تعطیلی کسب و کار‌ها گفت: آمادگی داریم به سمتی برویم که به اصناف امتیاز دهیم تا فعالیت داشته باشند، ولی با شدت رعایت کنند و هر اتحادیه که رعایت نکند تعطیل شود.

جمالی پور افزود: در این شرایط نظر اصناف را محترم می‌شماریم و حاضریم به صورت آزمایشی تصمیم گیری را به اتحادیه‌ها واگذار کنیم و اگر بیماری نزولی شد برای تداوم طرح موافقت کنیم و اگر فرقی نکرد محدودیت‌ها را تشدید کنیم.

وی  برگشت زدن چک در این ایام را تخلف دانست و گفت: رئیس هر شعبه بانکی که در ۱۰ روز اخیر چکی را برگشت زده باشد به تخلفات اداری معرفی خواهد شد.

استاندار گفت: همچنین کارمندان آلوده به ویروس کرونا که از قرنطینه خارج شوند و به اداره بیایند به تخلفات اداری معرفی شده اند و از استان منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.