استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های اجرایی استان موظفند برای اجرای مطلوب طرح‌های مرتبط با سلامت دانش‌آموزان و جامعه همکاری و مشارکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نخستین شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان موظفند برای اجرای مطلوب طرح‌های مرتبط با سلامت دانش‌آموزان و جامعه همکاری و مشارکت کنند.

او افزود: اجرای مطلوب و اثربخش طرح‌های مرتبط با سلامت دانش‌آموزان و جامعه در این استان جزو برنامه‌های اولویت‌دار قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


عباسی با گرامیداشت ۱۲ اردی‌بهشت‌ماه به‌عنوان روز معلم اضافه کرد: همکاری مسئولان برای برگزاری برنامه‌های مرتبط با هفته بزرگداشت مقام معلم مورد توجه تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باشد.

او عقل، ایمان و توانمندی را از ویژگی‌های انسان در مقابل انواع جانداران اعلام کرد و ادامه داد: معلم در ارتقای کمی و کیفی این ویژگی‌ها نقش مؤثر و مستقیم ایفا می‌کند.

عباسی گفت: برنامه‌های تشویقی و قدردانی از معلمان و آموزگاران نمونه چهارمحال و بختیاری در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار و از طریق رسانه‌های گروهی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار