مسعود مسکنی گفت : با حمایت‌های صندوق کارآفرینی امید ۷ کارگاه تولیدی برای اولین بار فعالیت خود را در اسفراین آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان اسفراین  گفت: این صندوق موفق شد اعتبار ۱۶۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال را با سهم پرداخت ۵/۱۹ درصد جذب کند.

مسعود مسکنی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم این صندوق تحقق شعار هر روستا یک محصول است افزود: در راستای تحقق این مهم نیز سه روستای سارمران یک میلیارد تومان (کشت محصولات گلخانه ای)، روستای الست در زمینه گلیم بافی ۲۵ فقره و روستای سرچشمه ۶۰۰ میلیون تومان در پرورش ماهی قزل آلا تسهیلات دریافت کرده اند.


بیشتر بخوانید 


او  افزود: در راستای  اجرای طرح روستای بدون بیکار نیز این صندوق موفق شد روستای حسین آباد خانکور را با پرداخت تسهیلات ۷۳۰ میلیون تومان به عنوان روستای بدون بیکار معرفی کند.

رئیس صندوق کارآفرینی امید اسفراین به ایجاد ۷ کارگاه تولیدی شاخص در این شهرستان برای اولین بار اشاره کرد و افزود: تولید سیبک و قطعات جلوبندی خودرو با اعتبار ۲ میلیارد تومان، اولین گلخانه هیدرو پونیک استان و شهرستان با اعتبار یک میلیارد ۴۲۰ میلیون تومان، اولین ترمینال پسته با اعتباریک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، اولین کشتار گاه صنعتی دام سبک و سنگین استان و شهرستان با اعتبار یک میلیاردو و ۳۰۰ میلیون تومان، اولین کارگاه تولید ظروف چینی و سرامیکی شهرستان با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان، اولین مرکز معاینه خودرو‌های سنگین با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و اولین تولید کننده زغال فشرده با قابلیت صادرات به کشور‌های همسایه و تهیه شده از مواد بازیافتی (خاک اره و پوست گردو) با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان از طرح‌هایی است که صندوق کار آفرینی امید با پرداخت تسهیلات راه اندازی کرده است.

مسکنی از پرداخت تسهیلات به اولین هتل آپارتمان شهرستان اسفراین با اعتبار ده میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: این صندوق در راستای حمایت از بوم گردی‌ها موفق شد ۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کند.

او پرداخت ۳ فقره تسهیلات صندوق خرد زنان در سه روستای (بزنج، بام و چهار برج) اسفراین را از دیگر فعالیت‌های این صندوق در شهرستان اسفراین دانست.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.