معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سارقان سابقه داری که اقدام به ۲۰ فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در مناطق مختلف کرج کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر افزایش وقوع سرقت‌های خودرو و داخل خودرو در مناطقی از عظیمیه، اسلام آباد، جهانشهر و ... بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت که یک فقره پرونده با موضوع سرقت خودرو از کلانتری ۱۱ مرکزی به همراه ۲ متهم که اقدام به سرقت یک دستگاه خودروی پراید کرده بودند به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرهنگ فیض جعفری گفت: در تحقیقات تکمیلی از متهمان که دارای سوابق کیفری متعدد در امر سرقت هستند محرز شد که سرقت‌های خودرو و داخل خودرو از سوی آن‌ها صورت گرفته و تا کنون به ۲۰ فقره سرقت با شیوه تخریب قفل و شکستن شیشه خودرو‌ها در مناطق عظیمیه، اسلام آباد، جهانشهر و ... اعتراف کردند.

او افزود: محل‌های سرقت توسط متهمان شناسایی و مورد بازسازی قرار گرفت و تمامی شکات شناسایی و بازگرداندن اموال آن‌ها در حال اقدام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار