معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از پلمب کارگاه تولید قطعات تقلبی خودرو و غیر استاندارد در شهرستان فردیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی  البرز گفت: در پی دریافت گزارشی، مبنی بر تولید قطعات تقلبی خودرو در یک کارگاه فاقد مجوز و توزیع آن در بین مشتریان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان فردیس قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز افزود: در تحقیقات اولیه محرز شد که در کارگاه مورد نظر که فاقد هرگونه مجوز قانونی است به صورت غیر استاندارد اقدام به تولید قطعات خودرو می‌کردند.

سرهنگ فیض جعفری گفت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی به کارگاه مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن جا، ۷ هزار عدد قطعات خودرو غیر استاندار و مهر یکی از شرکت‌های معتبر تولید قطعات خودرو را که بر روی بسته بندی کالا‌ها درج می‌شد کشف و مالک کارگاه نیز دستگیر شد.

او با اشاره به پلمب کارگاه مورد نظر گفت: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالا‌های کشف شده ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز افزود: پلیس با افرادی که اقدام به تولید و فروش کالای غیر استاندار می‌کنند به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.