سید زین العابدین موسوی گفت:اصناف، بازاریان و فعالان بخش‌های خصوصی مکلف به اجرای تصمیمات ستاد کرونا و دستورالعمل‌های آن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در بازدید از خیابان یکم و هفتم احمد آباد گفت: علاوه بر دستگاه‌های دولتی و عمومی و حاکمیتی همه صنوف، بازاریان و سایر فعالان بخش‌های خصوصی مکلفند تابع تصمیمات ستاد کرونا باشند و دستورالعمل‌های ستاد را اجرا کنند.

او افزود: اختیار تصمیم فعالیت یا عدم فعالیت در گروه‌های شغلی ۱، ۲، ۳ و ۴ با توجه به وضع موجود به فرماندار داده شده است لیکن چنانچه مثلا در گروه یک صنفی باشد که جزء ضروریات درجه یک مردم نیست و فعالیتش تجمعاتی را به دنبال دارد علیرغم گروه یک بودن تعطیل خواهد شد.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه تقاضای یک هفته تا ده روز تعطیلی برای خروج از این وضعیت تقاضای غیرمنطقی نیست و مورد حمایت مردم است گفت: در حال حاضر تمامی صنوف با ستاد کرونا همراهی می کنند و فقط تعداد انگشت شماری از واحد‌ها تمکین نمی کنند که جای تاسف دارد و حتما با آن‌ها برخورد قانونی و پلمپ خواهند شد.

موسوی متذکر شد: بهتر است این رفتار‌ها و همکاری‌ها نکردن اصناف به پلمب ختم نشود، ولی لاجرم واحد صنفی متخلف پلمب شده و تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و فک پلمب زمانبر خواهد بود.

فرماندار ویژه آبادان با تشکر از همکاری همه جانبه صنوف و اتحادیه‌ها از مردم خواست این ده روز محدودیت‌های ویژه را حمایت و اجرا کنند تا شاهد خروج شهرستان آبادان از وضعیت قرمز کرونایی باشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.