فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: تا خارج شدن شهرستان از وضعیت قرمزکرونایی تمام گروه های شغلی دو و سه و چهار تعطیل شوند .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، نشست ستاد مقابله با کرونا در آبادان امروز به ریاست سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان برگزار شد .

سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان در این نشست گفت: طبق مصوبات کشوری ستاد کرونا قرار است که تا خارج شدن آبادان از وضعیت قرمز تمام گروههای شغلی دو و سه و چهار تعطیل گردند و فقط گروه شغلی یک مجاز به فعالیت باشد.

 او افزود:همچنین مقرر شد کماکان فضای سبز و بوستان های و پارک های شهرستان آبادان خاموش، آبگیری و تعطیل شوند.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان تصریح کرد:حضور پرسنل ادارات و سازمانها تا خارج شدن از وضعیت قرمز نیز به یک سوم کاهش پیدا می کند.

 موسوی تصریح کرد:ورود و خروج پلاک غیر بومی و تردد آنها در شهرستان آبادان همچنان ممنوع است و تردد خودروها از ساعت ۲۲  تا ۳ بامداد نیز مشمول اعمال قانون پلیس راهور خواهد شد.

فرماندار ویژه آبادان در گوشه ای از سخنانش با تذکر جدی نسبت به اداراتی که در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی همکاری نکردند و خودرو در اختیار این طرح قرار ندادند گفت:  خودروی مدیر و رئیس این ادارات توقیف و به پارکینگ فرمانداری هدایت خواهد شد.

او تصریح کرد: امیدوار هستم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، زدن‌ماسک و عدم حضور در تجمعات و اماکن شلوغ بتوانیم این موج را نیز پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.