نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۱۰ میلیارد تومان برای حل مشکلات آب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین آب شرب سالم و با کیفیت برای مردم شهر اندیمشک و بخش‌های الوار و مرکزی در اولویت اداره آبفا و دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد و با رایزنی‌های صورت گرفته، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات آب تخصیص داده شد.

او افزود: مدیران و کارکنان آبفا، لازم است به صورت شبانه روزی در حال رفع مشکلات مردم و پاسخگوی آن‌ها باشن و در ماه مبارک رمضان به خصوص در زمان افطار و سحر مصرف آب شهروندان بسیار بالا است، کمبود آب در مناطق مختلف اندیمشک، به هیچ عنوان پذیرفته نیست و قطعی و یا افت فشار آب نباید دیده شود.

نماینده مردم اندیمشک درمجلس شورای اسلامی گفت: مدیران حوزه آب، با ریسک پذیری و روحیه جهادی به استقبال و حل مشکل‌ها و بحران‌ها بروند قبل از اینکه بحران‌ها گریبان گیر مردم شوند، فراتر از وظایف اداری عمل کنند و قطع سلیقه‌ای آب از سوی «آبداران» در بخش الوار تخلف آشکار و تضعیف حاکمیت است و با متخلفان برخورد قانونی و قضایی صورت می‌گیرد.

حسنوند با اشاره به مشکل سرقت و نبود درب‌های منهول خیابانی آبفا که منجر به ایجاد خطرات جبران ناپذیر خواهند شد، تاکید کرد:این مشکلات باید هرچه سریع‌تر با راهکار‌های لازم برطرف شوند.

نماینده مردم اندیمشک گفت: دستگاه‌های مختلف اندیمشک، از ظرفیت‌های یکدیگر برای حل مشکلات کمک بگیرند کمبود اعتبارات دلیلی برای کمکاری نیست و مدیرانی که مسئولیت قبول می‌کنند باید با وجود مشکلات و کمبود‌ها، مشکلات مردم و شهرستان را مرتفع کنند همچنین بخشداران شهرستان، برای جذب اعتبارات لازم، با مقامات و مدیران خود رایزنی و تلاش کنند.

محمدی معاون آبفا خوزستان گفت: نماینده مردم اندیمشک، برای حل مشکلات آب خوزستان و این شهرستان، بیشتر از از آبفا خوزستان مصمم و پیگیر هستند.

او افزود: دستگاه کلرزن مورد نیاز اندیمشک تا یک ماه دیگر در اختیار آبفا اندیمشک قرار می‌گیرد و همچنین حل مشکلات آب بخش الوار گرمسیری در دستور کار قرار دارد و تا ۲ماه دیگر برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.