استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تزریق واکسن به منزله رها کردن دستورالعمل‌ های بهداشتی نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد کرونا گفت: داوطلبان شورا‌های روستا و عشایر و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی باید تا زمان تبلیغات از برگزاری هرگونه نشست انتخاباتی خوددای کنند و در صورت برگزاری چنین نشست‌ های با آن‌ ها برخورد می‌شود.

کلانتری با بیان اینکه واکسیناسیون باید طبق شناسایی گروه‌ ها انجام شود افزود: هیچ شخصی خارج از سیستم واکسینه نشود و تزریق واکسن به منزله رها کردن دستورالعمل‌ های بهداشتی نیست.

او بیان کرد: باید تلاش شود تا تعداد تست‌ ها افزایش و هدفمند شوند چرا که اگر تست افزایش پیدا کند بیماریابی بیشتر می‌شود.

استاندار ادامه داد: بازار استان همانند سایر کشور به مدت یک هفته دیگر تعطیل است و تنها گروه‌ های شغلی یک با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

او گفت: اگر در هر یک از شهرستان‌ ها مراسمی برگزار شود که بیش از ۳۰ نفر در آن حضور داشته باشند مسئولان شهرستان‌ها باید پاسخگو باشند.

بانشی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم گفت: شهردار و مرکز بیماریابی استان باید اسامی پاکبانان و بیماران را نیز  به مرکز بهداشت ارائه کنند.

صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶ هزار خودرو در ورودی استان برگشت داده شدند ، ۱۲ هزار خودرو جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۸۹ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و هشت خودرو نیز جریمه یک میلیون تومانی شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.